کارخانه های برتر شهرک صنعتی عباس آباد

کارخانه های برتر شهرک صنعتی عباس آباد

1. امرسان

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول در طراحي بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكي از پر فروش ترين يخچال فريزرهاي داخلي تبديل نمود. با توجه به نيازهاي بازار، يخچال فريزرهاي 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحي و به مرحله توليد رسيدند.

2.اخوان

آقای محسن اخوان تجارت خود را با ورق های فلز در شهر تهران آغاز کرد. درسال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران کارخانه اخوان توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد. فعاليت توليدي اين گروه بزرگ با توليد قطعات پرسي در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازي شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نياز كشور به توليدات با كيفيت لوازم آشپزخانه ، مجوز توليد سينك ظرفشوئي از جنس استيل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا اين صنعت را توسعه و بهبود بخشید.

3. راسان

گروه صنعتی راسان از سال 76 در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی به صورت مستمر آغاز به فعالیت نمود. راسان از ابتدای حضور تولیدی و صنعتی خود، ارج نهادن به تولید ملی و تکریم مصرف کنندگان ایرانی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و با هدف ارزش آفرینی و بومی سازی دانش صنعتی، قدم به قدم تا جهانی سازی برند و محصول ایرانی حرکت نموده است.

4.شودر

شودر در 1370 بنیانگذاری شد. سپس با راه اندازی خط تولید پیشرفته، تولید وارد فاز عملیاتی شد و امروزه یکی از قدرتمند ترین صنایع در زمینه شیرآلات نیز میباشد.

5.هفت گوهر

کارخانجات هفت گوهر حدود ۲۰ سال پیش توسط جناب اقای مهندس سلیمانی تاسیس گردید و امروزه برند اول لوازم کوهنوردی و زنبورداری با بیش از ۴۰ محصول مختلف و منحصر بفرد میباشد که طراحی و تولید آن ها مطابق با سلیقه ی مشتری و استاندارد های روز جهان است و امروزه یکی از صادرکنندگان برتر کشور به شمار می آید.

6.شاد

شرکت لبنیات و بستنی شاد عباس آباد برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۳۶۱ با تولید محصول بستنی در فروشگاهی واقع در چهارراه ولی عصر تهران آغاز و پس از گذشت چند سال به دلیل موفقیت در تولید محصول کیفی و روند رو به رشد تقاضا ازسوی فروشگاه‌های مختلف تصمیم به گسترش فضا و افزایش ظرفیت تولیدی خود نمود.

7.دمنده

شرکت دمنده فعالیت خود را به عنوان پیشتاز در تولید انواع فن و الکتروموتور از سال 1346 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با عزم راسخ و همت بلند جناب آقای احمد بستانچی یکی از کار آفرینان برتر کشور آغاز نموده است. کارخانه دمنده در طراحی جدید توسعه خود در سال 1395 در زمینی بالغ بر130000 متر در شهرک صنعتی عباس آباد تهران و با افزایش ظرفیت سالانه تولید تا 14750000دستگاه انواع هواکش و الکتـروفن و با توسعه خطوط ساخت و تولید و خرید ماشین آلات جدید و به روز افتتاح و به بهره برداری رسید تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان با افزایش سهم خود در بازارهای داخلی و همچنین حضور در بازارهای جهانی و صادرات به بیش از 17 کشور از جمله روسیه ، آذربایجان ، ترکیه ، عراق و… باشد .

8.نفت و گاز سرو

شركت دانش بنیان توسعه صنايع نفت و گاز سرو (نفت و گاز سرو) با مشاركت بخش خصوصي و سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (IDRO) در سال 1383 شروع به فعالیت نموده است که از آن زمان تا کنون در زمينه های تحقيق و توليد انواع کاتالیست های صنايع نفت، گاز، پتروشيمي و صنعت فولاد و نیز طراحی و اجرای واحد های GTL (تولید نفت مصنوعی) موفقيت هاي چشم‌گيري كسب نموده است .شرکت نفت و گاز سرو بعنوان یکی از موفقترین شرکت های دانش بنیان کشور شناخته میشود که با پایه گذاری صنعت نوین کاتالیست در ایران، باعث شده است تا ایران به جمع تولیدکنندگان کاتالیست در جهان اضافه شده است.

9.پروفیل صابری

این شرکت با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات نوین  و بهره مندی از پرسنل مجرب و متخصص در بخش های تولید، کنترل کیفیت و دیگر بخش ها توانسته همواره بر کیفیت محصولات خود بیافزاید.

10.لبنیات زالی

لبنیات زالی در سال 1360 توسط آقای محمود زالی تاسیس شد. از ابتدای کار کیفیت بالا ‌‌و مشتری مداری مدنظر موسس این مجموعه بود. بدون شک می توان گفت این مجموعه تولید کننده لبنیات و بستنی سنتی با بالاترین کیفیت در ایران میباشد.

11.ارتعاشات صنعتی ایران

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران تولید کننده اتصالات انعطاف پذیر از قبیل اتصالات پارچه ای، شيلنگ های فلزی، اتصالات آکاردئونی، لرزه گیرهاي لاستیکی و شيلنگ‌هاي غيرفلزي اعم از هيدروليك، صنعتي و غيره می باشد.

12.پولاد پیچ کار

شرکت پولاد پیچ کار بزرگ ترین شرکت تولید در زمینه انواع پیچ و مهره،اتصالات در ایران میباشد. این شرکت در سال 1364 تاسیس گردیده و تولیدات این شرکت شامل انواع پیچ و مهره،مهره قفلی،واشرتخت،شش گوش،استاد بولت و…. میباشد.