شرکت های برتر شهرک صنعتی عباس آباد

1.امرسان

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقاي سلطان حسين فتاحي تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهاي خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحي جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداري رسيد. ويژگي هاي منحصر به فرد اين محصول در طراحي بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكي از پر فروش ترين يخچال فريزرهاي داخلي تبديل نمود. با توجه به نيازهاي بازار، يخچال فريزرهاي 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحي و به مرحله توليد رسيدند. 

 

2. اخوان

آقای محسن اخوان تجارت خود را با ورق های فلز در شهر تهران آغاز کرد. درسال 1348 با مجوز وزارت صنايع و معادن استان تهران کارخانه اخوان توسط آقاي محسن اخوان جم تاسيس گرديد. فعاليت توليدي اين گروه بزرگ با توليد قطعات پرسي در صنعت ابزار و تجهيزات مرتبط با ساختمان سازي شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نياز كشور به توليدات با كيفيت لوازم آشپزخانه ، مجوز توليد سينك ظرفشوئي از جنس استيل را اخذ نموده و با دانش و تجربه بالا اين صنعت را توسعه و بهبود بخشيد.

 

3.راسان

گروه صنعتی راسان از سال 76 در حوزه تولید شیرآلات بهداشتی ساختمانی به صورت مستمر آغاز به فعالیت نمود. راسان از ابتدای حضور تولیدی و صنعتی خود، ارج نهادن به تولید ملی و تکریم مصرف کنندگان ایرانی را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و با هدف ارزش آفرینی و بومی سازی دانش صنعتی، قدم به قدم تا جهانی سازی برند و محصول ایرانی حرکت نموده است.

4.شودر

شودر در 1370 بنیانگذاری شد. سپس با راه اندازی خط تولید پیشرفته، تولید وارد فاز عملیاتی شد و امروزه یکی از قدرتمند ترین صنایع در تولید شیرآلات نیز میباشد.

5.هفت گوهر

 در طی ۲۵ سال فعالیت صنعتی، خطوط تولید بسیاری را برای شرکت های مختلف طراحی و ساخته اند. همچنین در کار تولید دو گروه محصول فعالیت میکنند. ابزار های کوهنوردی و ابزارهای زنبورداری با بیش از ۴۰ محصول مختلف که طراحی و تولید آن ها مطابق با سلیقه ی مشتری و استاندارد های روز جهان می باشد.

6. شهرآفتاب

شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به 7331 سفارشات چاپ و تبلیغات  رضایت مشتریان با هدف توسعه روز افزون صنعت پلی اتیلن و عرضه محصولات نایلونی و همچنین تمرکز بر تولید محصولات با بالاترین کیفیت به خدمت رسانی به ملت شریف ایران می پردازد.