شهرک صنعتی شنزار

شهرک صنعتی شنزار

“شرکت شنزار” با قریب به پنجاه  سال سابقه تلاش صنعتی در عرصه تولید قطعات بتنی، در سال 1338 تجهیزات خود را از شرکت سوئدی SevdaArbra وارد نموده و در سال 1354 فعالیت های خود را با خرید دستگاه بلوک زنی از آمریکا توسعه داد. درسال 1386 نیزبا خریداری دو دستگاه پرس هیدرولیکی 400 تنی از شرکت انگلیسی Forest Press Hydraulic و افزودن شش دستگاه دیگر به چرخه تولید و راه اندازی خط تولید “دبلT  سقفی  پیش تنیده” در همان سال، از پی مشاوره و رایزنی با مهندسان انگلیسی، و نیز در سال 1389 تولید نیوجرسی بتنی را براساس استانداردهای اروپایی در کمتر از سه سال، دستاوردهای دیگر “شرکت شنزار” می باشند.

انواع تولیدهای گسترده “شرکت شنزار” در پروژه های کلان کشور و بزرگراه های اصلی، از جمله آزاد راه تهران – قم و در مسیر فرودگاه امام خمینی مورد استفاده قرار گرفته اند.

این شرکت هم اکنون 500 نفر را در استخدام خود دارد و با سرعتی فزاینده حوزه فعالیت های صنعتی، تولیدی و اقتصادی خود را گسترش می دهد که نمونه بارز آن “شهرک صنعتی شنزار” می باشد.

“شرکت شنزار” براساس مطالعات زیست محیطی و اقلیمی، پس از طی کلیه مراحل قانونی و اخذ مجوزهای لازم در سال 1383 نسبت به تاسیس این شهرک صنعتی با هدف تامین فضای مناسب تولید و کسب وکار براساس بالاترین استانداردهای جهانی اقدام نمود که از امکاناتی گسترده برخوردارمی باشد و مزیت های بی جایگزینی را در اختیار بهره بردارانش قرار می دهد. پس از یک دهه تلاش مستمر، “شرکت شنزار” در آذر ماه سال 1394 آمادگی خود را جهت فروش بخش های مختلف این شهرک اعلام نمود.

“شنزار” شهرکی صنعتی است که با مساحتی بالغ بر 450 هکتار  در 35 کیلومتری تهران و در مجاورت بزرگراه تهران – مشهد احداث گردیده تا قطبی صنعتی در مسیر شاه راه تاریخی و بین المللی راه ابریشم، برای تکرار تجربه های افتخار آفرین گذشته باشد.

ایجاد توازن و همسویی میان اقتصاد و تولید، آفرینش ثروت در بلند مدت و فراهم آوردن فضای کسب و کاری ایمن برای انواع مشاغل ویژگی هایی هستند که بر جذابیت های این شهرک افزوده اند.

دفتر مرکزی : تهران، میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان شانزدهم، پلاک2 

تلفن : 88755525-021

آدرس دفترفروش : تهران، بزرگراه امام رضا (ع)، شریف آباد، شهرک صنعتی شنزار 

تلفن : 9-36470788-021