گرافیت کم سولفور

10 ماه قبل در تهران ، شهرک صنعتی عباس اباد
    قیمت0 تومان
    شهرشهرک صنعتی عباس اباد
    مکانتهران ، شهرک صنعتی عباس اباد
    آدرس سایتhttp://www.sayazob.ir

عنوان گرافیت کم سولفور به این تیپ کک نفتی به سبب گرافیتیزه نمودن مستقیم کک های خاص نفتی آروماتیک است .این محصول از واکنش های متفاوت پترولیوم کک در دمای ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ درجه سانتی گراد (به همین دلیل از درصد کربن بالا و درصد سولفور پایین تری برخوردار است) در کوره های مخصوص به وجود می آید. این نوع کک نفتی بشدت نزدیک به گرافیت گردیده است بطوریکه گاها آنرا پودر نموده وبجای گرافیت در صنایع وابسته به متالورژی پودر مانند لنت سازی استفاده می نمایند .
این ماده حاوی کمترین مقدار سولفور(0.05درصد ) نیز میباشد . نوع کم سولفور کک نفتی خام ممکن است از فرایند تولید نیدل کک یا الکترود گرافیتی و حتی به صورت مستقیم در شرایط خاص مانند قرار دادن در کوره های مشابه اچسون تولید گردد . در هر یک از فرایندها تحت شرایط خاص گوگرد بایستی از ساختار خطی یا حلقوی کربن حذف گردد .در حالیکه مواد تولید شده بصورت پودر باشند جهت گرانوله نمودن از چسب های آلی برای بهم چسباندن بهره می برند . شکل و ظاهر این نوع گرافیت به صورت اسفنجی می باشد و نباید با تراشه های ماشین کاری الکترودهای گرافیتی اشتباه گرفته شود. مشخصات گرافیت کم سولفور قابل ارائه مطابق جدول ذیل می باشد .
گرافیت کم سولفور یکی از مواد کربن ده در تولید انواع آلیاژهای پایه آهنی شامل فولاد ها و عمدتا چدن های نشکن یا داکتیل میباشد که میبایست نهایت کنترل و دقت در آلیاژسازی آن بخاطر حضور گوگرد لحاظ گردد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....